Zo Lui, da's een pakkende kop nietwaar? Wellicht een beetje verwarrend ook maar vaak gaat het bij een wervende tekst de lezer op het vereerde been te zetten en tezelfdertijd de nieuwsgierigheid te wekken. Wat de grote cocaïne snuivende reclamemakers presteren kunnen wij ook en dit vanachter een kopje gemberthee ( vooruit, we voegen er een lepeltje honing aan toe om toch een beetje gek te doen).
Wat bedoelen wij hier precies met onze aankondiging? Is uw lokaal plots fysiek groter geworden door een muurtje naar een naastgelegen pand weg te breken? Is het reeds omvangrijke assortiment uitgebreid of zijn wegens acute omstandigheden de verkoopprijzen met een kwart gestegen? Niets van dit alles vrienden; het antwoord is simpel: Café ZILT is met ingang van 13 april aanstaande vijf dagen per week toegankelijk voor u, ons hooggewaardeerd vriendenkring.
Het genot blijft hetzelfde echter de mogelijke genietmomenten zijn met het bovenvermelde percentage toegenomen. Nu 5 in plaats van 4 dagen om 100% te beleven wat wij u aan gastvrijheid, assortiment en vakkennis mogen bieden. Uiteraard alles lentefris en uiterst hygiënisch.
Ons medewerkersbestand is onlangs met 25% toegenomen in de vorm van Sjoerd van Assem. Hij blijkt een gastvrij jongmens met een grote basiskennis van dranken en beschikt over een leergierige geest. Onder de bezielende begeleiding van bierfanaat Laurens F., whiskyliefhebber Michael B. en het strenge toezicht van regisseuse Diana H. zien wij in Sjoerd een mooie aanvulling op de bestaande ploeg.
Komt allen in drommen en geniet 25% meer want denk eraan: we zijn allen hier tenslotte maar even op vakantie.
Comments